onsdag 18. november 2015

Varme juleønsker

Melkehjerter i all enkelhet :)
Noen ganger er det greit å gjøre ting enkelt, føler ikke alltid at jeg får til det godt. Og litt usikker med denne, men sånn ble den.
 
 
Brukt tre dies`n min, glemmer liksom den...hihi

 
~

 
I lokket har jeg brukt et av den nye stemplene fra NS sin juleplate. Digget disse stemplene!! Her har jeg embosset teksten for å få litt annet preg.
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Nor Engros og Colorcopy
Mønsterark: Panduro og glitterark
Dies: Spellbinders og Marianne Deisgn
Stempel: North star design og engros og Norsk stempelblad
Motiv: Fra klippeark - ukjent
Annet: Perlebånd og blomster
 
Nå må jeg stupe inn på hobbyrommet igjen, har fått forespørsel om messe til helgen. Og må få ferdig et par ting :)
 
Klemklem

Ingen kommentarer: