torsdag 31. desember 2015

AfterEight

Nyttårsaften, straks kan vi legge 2015 bak oss og rette blikket mot ett nytt og ubrukt år, 2016.
Jeg er glad 2015 er over, det har ikke vært mitt år. Det har vært flere nedturer enn oppturer. Men jeg ante tidlig at året ble slik. Så jeg krysser fingrene for et lysere og lystigere 2016!



After Eight eske i dag. Litt annen vri, har gjort denne veldig fortung :D


Som dere ser har jeg bare laget et hylster her slik at esken enkelt kan dras ut og inn.


Gått bananos med hvit gesso og glitter.


Tekst på toppen og blomster foran her :)


Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
Møsterark: MajaDesign
Stempel: North star engros og design
Dies: Marianne Design og Spellbinders
Annet: Hvit gesso, sølv glitter, akrylperler fra Nille, blomster fra Woc, metallpynt fra Korthobby og resten er ukjent/div.

Ønsker deg en fantastisk kveld og et 2016 fylt med masse glede, latter og kreativitet!!

Takk for alle hyggelige kommentarer gjennom året, all inspirasjon og kreativitet. Jeg elsker å se alt det flotte som skapes!

Klem

Ingen kommentarer: