onsdag 16. desember 2015

Gaveesker

Jeg har flere gaveesker å vise frem ;)
Jeg har laget opp litt til en messe jeg hadde med litt til. Laget mest juleting og små gaveesker og sjokoladeesker.
Her er det esker med lys og fyrstikkeske. Fyrstikkene er i samme stil som esken slik at det er en helhet her.


Jeg fant noen roselys i en eller annen butikk i høst. De var på salg, så jeg tenkte at de kunne jeg bruke til noe. Og her fant jeg noe ;o)


Rotet frem noen gamle tradisjonelle juleark. 


Lysrose og fyrstikkeske. Esken er tilpasset innholdet.


~


~


En annen gaveeske, her med et vanlig telys.


Også her rotet frem gamle, men gode juleark her og. I tillegg til motivet. Er ikke helt fortrolig med den nissen, så den har ligget lenge. Men bestemte meg nå for å bruke de her.


Innholdet i esken :o)


Pyntet telyset med litt washi tape.

Ønsker dere en fin fin onsdag. Jeg skal på venninne besøk i dag og starte med vasking etterpå. Håper å få tid til et julekort i kveld...og noen pakkelapper. Tiden renner bort nå :D

Klem

Ingen kommentarer: