søndag 10. april 2016

Midtveis inspirasjon - Konfirmasjon

Jeg så denne bretteteknikken på Instagram, og fikk lyst til å prøve. Ikke noe jeg gjort før, men artig med en annen vri.
Dette kortet er til en frøken som spiller saxofon, bestiller hadde nok et ønske om at jeg skulle brette en saxofon, men nei...det har jeg ikke tid til nå. Så da ble løsningen slik i stedet.


Bildet er funnet på nettet. Ønsket et kult og ungt bilde.


~


Slik er kortet åpent. Ønsket at arkene skulle matche mot bildet, så da måtte jeg rote i bunkene mine da. Jeg har en mappe med sære og spesielle ark. Og der fant jeg ark med noter på :)


~


Note charms som jeg fant og.


Her kan man skrive sin personlige hilsen :)


Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
Mønsterark: Fra en Nillepakke tror jeg, Prima og  Pion Design
Motiv: Fra internett
Dies: Spellbinders (her)
Blomster: Woc 
Stempel: Kort & Godt (her) og Norsk Stempelblad
Pynt: Brads (her), eylet (her), noter og charms, bånd og bokstaver

Har du fremdeles ikke lagt inn ditt bidrag i mnd utfordring? Hiv deg med, vi gleder oss til å se ditt bidrag.
Utfordringen finner du Her

Ha en fin søndag, nå skal jeg ut i solen.

Klem

Ingen kommentarer: