lørdag 30. april 2016

Stjerne eske TPC

Som sikkert mange har fått med seg er jeg i 2016 med i GD hos TPC. Der fikk vi utdelt oppgaver vi skulle jobbe med.
Dette er min første oppgave, bretting/eske.
Jeg har laget stjerne eske tidligere. Og denne gangen kombinerte jeg det med mine favorittark hos Maja Desgin.
Inne i bloggen hos TPC vil du finne mal og fremgangsmåte på denne esken. Kanskje du har lyst til å lage en? :)
Her finn du den.


Jeg er veldig glad i lakserosa, en glad farge og jobbe med. Selv om esken ikke er kjempe stor ble den tung nok..hehehe...


Esken kan brukes til bursdag eller konfirmasjon.


Bunn - med personlig stempel. Har lagt perlebånd rundt i kantene her.


Esken er brettet i kartong fra NorEngros. Kartongen derfra er ypperlig til bretting.
Dette perlebåndet på lokket har jeg spart på lenge, og her fant jeg en passende grunn til å bruke det.


Søt tekst fra Kort og Godt. Litt lag på lag, blomster og stæsj.


Når det blir papir på alle sidene blir esken veldig stabil og stiv.


 ~


Oppi her er det plass for gavekort, penger, smykker eller andre småting.

Håper du lot deg inspirere til å lage din egen variant av esken :)

Fullstendig utstyrsliste finner du i innlegget hos TPC.

Ha en fin dag, kos deg :)

Klemklem

Ingen kommentarer: