søndag 9. oktober 2016

18 år og myndig

I dag har jeg et innlegg med maaaange bilder.
Tidligere i sommer ble min sønns bestevenn 18 år. De har kjent hverandre hele livet og har opplevd masse sammen. Ønsket å finne noen øyeblikk og bruke det i en gave. Resultatet ble en koffert som jeg har dekorert, album med bilder og kommentarer, noen visdomsord og små moro saker.


~


~


Visdomsord som jeg har limt inn i lokket. Noen kloke og noen morsomme ;)


~


Kofferten ble fylt opp av masse go`saker!


~


Albumet, fikk rotet gjennom masse gamle bilder. Fant mye rart når jeg lette. Mer av det kommer på bloggen senere ;)


Han er en jaktglad gutt, mest hare. men jeg hadde ingen hare, så fant en elg i stedet..


Bilder fra ferieturer, små turer og hverdagsgleder.


Jubilanten sin første sydentur hadde han sammen med oss, 14 flotte dager i Bulgaria.


~


~


Du verden å mye rart man har av stickers, chipboards og rub-ons når man begynner å lete...Fikk brukt mye her!


~


~


Ekstra lommer over alt, hadde så mye jeg ville ha med.


~


~


Ikke ofte jeg bruker bind-it all maskinen som jeg fikk, men her ...endelig. Albumsidene er i ulike str. Normalt sett ville jeg ha hatt alle sidene like, men jeg må bryne meg litt. Og ikke minst lage litt utenfor boksen min.

Min sønn og jubilanten syntes dette var kanon. De ble sittende og mimre over alle øyeblikkene som var fanget gjennom årene. Å vi mamma`ene..ja, vi mimret og tørket bort en tåre. Tiden går så rasende fort. Men vi er heldige, vi har to flotte kjekke gutter som er hjelpsomme og imøtekommende. Det skal man være takknemlig for.

Takk for at du tok deg tid til å titte igjennom dette lange innlegget.

Klem



Ingen kommentarer: