søndag 16. oktober 2016

Maskulint - inspirasjonsbidrag til Hjerteboden #Oktober

Heisann :)

I dag blogger jeg for Hjerteboden. Utfordringen denne mnd er Maskulint.
Gutte-/Mannekort er ikke min sterke side, men jobber stadig med saken. Og i dag har jeg dette å vise deg. Digger dette motivet av James Dean, så det måtte jeg bruke på ett kort. Pluss at jeg syntes det er kult med gult :D


Det gjorde seg med noen gule detaljer for å kvikke opp kortet. Skulle ikke mer til.
Jeg har brukt opp en del rester av sort og grått her. Og basen er konvolutt/pose fra Søstrene Grene.


Ingen blomster, kun sløyfe og dotter.


Strimlene går forbi basen, derfor ser du en hvit stripe nederst.


Kortet inni konvolutten, god plass for personlig hilsen. Dette kortet skal gis bort til en kar som fyller år senere i høst. Og han husker nok James Dean sin storhets tid. (Jeg har bare sett filmene)

Nettbutikken til Hjerteboden finner du....HER

enamel - Gult er kult
hvit kartong - Kartong
Pion - To my Valentine - Love Song

Ellers har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og Color Copy
Motiv: Internett
Dies: Marianne Design
Mønsterark: Kort & Godt, Pion Design, Nille og 
Pynt: Enamel, Brads
Stempel: Kort & Godt
Konvolutt fra Søstrene Grene

Har du ikke lagt inn i ditt bidrag i den pågående utfordringen hos
Vel, du har fremdeles litt tid igjen. Håper å se akkurat ditt bidrag der :)



1 kommentar:

Irene sa...

Tøft kort! Gult og svart er innmari stilig sammen.