tirsdag 21. februar 2017

Let it snow

Enda et kort fra 2016...
Dette kortet laget jeg til et julekort kurs jeg holdt i 2016.
Det er lenge siden jeg har hatt kurs, men holdt ett i fjor.

Da laget vi bl.a ett slikt kort.
Når jeg holder kurs passer jeg alltid på at vi lager mest mulig selv. Jeg bruker selvsagt noen dies, men mange av de som kommer på kurs har ikke mye utstyr. De kommer fordi de liker å gå på kurs uten å gjøre så mye ellers. De har litt utstyr hjemme, men ikke mye. 
Brettinger trenger ikke dyrt utstyr, og det er bra. Da kombinerer jeg bretting og enkelt utstyr.


Et twist and pop-up kort laget i vinterlige farger. Her hedrer vi vinteren litt, snømenn og snøballer. Frostet blomster og kongler. Digget denne gossine snømannen her 💗


Flere snømenn. Tekst hentet fra nettet og printet ut selv. Samt to tekst stempler.


Ønsker du en enkel mal til dette kortet finner du det HER

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og Color Copy
Mønsterark: Maja Design
Stempel: Kreativ Hobby, Norsk Stempelblad og North Star D&E
Motiv: Internett
Dies: Lifestyle craft
Pynt: Blomster fra Papirdesign og ukjent, kongler - ukjent, snøballer - Europris
Annet: Hvit gesso og glittermaling

Ønsker deg en fin kveld, nå er jeg klar for Grey's. Min favoritt serie 😉

Klem


2 kommentarer:

Karen Elise sa...

Så herlig og vinterlig kort! Det er alltid kjekt med bretteteknikker!
:) Karen Elise

Karin Dahl sa...

Så herlig twist and pop card du har laget her, i fine blåfarger og fine detaljer:)
Ønsker deg en fin helg:)
Clemzy Karin D