torsdag 9. februar 2017

The Paper Crafting 3 år

The Paper  Crafting er 3 år, gratulerer så mye!! 🎆
I den anledning har jeg laget et bursdagskort. Jeg lot meg inspirere av malen som Cathrine hadde delt i bloggen til Papirdesign.



Blått og brunt er veldig fint sammen, gir en fin harmoni i farge oppsettet.


Kortet ble litt sprikete og tungt. Maja arkene er litt tykke, så de bygger litt.


Kan ikke ha mye tykk pynt her, så jeg har brukt mange dies og perler i stedet.


Den løse biten ble limt på i etterkant. Jeg måtte skrive en personlig hilsen før den ble festet. Var litt vanskelig å skrive på sløyfer og blomster...😊


Siste felt i kortet, ord om vennskap.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og Nor Engros
Mønsterark: Maja Design
Dies: Spellbinders, Marianne Design, Magonlia, Memory Box og Joy Craft
Stempel: Kort & Godt, Stempelglede
Pynt: Perler, blomster, gren, bånd, sløyfer

Du finner hele innlegget med all inspirasjon fra GD teamet HER

Ønsker deg en fin fin dag ❤

Klem


1 kommentar:

Karin Dahl sa...

Dette var et spennende og fint prosjekt:)
Slik må jeg prøve meg på en dag også.
Ønsker deg en fin lørdag:)
Clemzy Karin D