søndag 14. mai 2017

GD-TPC morsdag i Sverige/Danmark

Sverige og Danmark feirer morsdag senere enn oss i Norge. Så her har jeg laget et inspirasjons bidrag for TPC i forbindelse med denne anledningen.

Ønsker du se alt det flotte som GD inspirerer med finner du hele innlegget HER


Bestemor fortjener en oppmerksomhet like mye som mor. Derfor har jeg laget en liten gavepose til bestemor denne gangen. En liten gave fra barnebarn.
Jeg fant igjen dette søte arket fra Papirdesign, kjøpt for mange år siden. Det lønner seg å rote litt i ark bunken noen ganger. Finner igjen glemte skatter.


Enkelt pyntet da arket måtte "skinne"


Andre siden av posen. Jeg har hatt glitter rundt kanten for å lage en markering.


En liten zoom av arket.

Her har jeg brukt:

Kartong: Color Copy og bazzill
Mønsterark: Papirdesign
Dies: Spellbinders
Stempel: Usikker
Punch: MS
Pynt: Blomster, perler, bånd og glitterlim. 

Klem

Ingen kommentarer: