søndag 21. mai 2017

YNWA

Tror det er mange Liverpool fans rundt meg...men det merker ikke jeg som ikke er opptatt av fotball. Men jeg får stadig forespørsler om Liverpool kort til ulike anledninger.
Her er nok et Liverpool kort, denne gang til en konfirmant.


Her har jeg lekt og mixet med farger, mer enn hva som er normalt for meg 😀


Inni er det pengelomme på venstre side og konf tekst på høyre side. Selvfølgelig YNWA i midten 😉


Her er det limt kun i ytterkant for å gjøre plass for penger.


~


Plass for personlig hilsen.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og ColorCopy
Mønsterark: Papirdesign, sølvark
Dies: Spellbinders og Signature dies
Stempel: Kort & Godt og Papirdesgin
Pynt: Stjerner og knapp

Ønsker deg en fin søndag, har mest lyst til å krype inn på hobbyrommet...Men boden kaller. Må rydde litt der.

Klem

1 kommentar:

Juliz Design Post sa...

What a great card for a Liverpool fan.
Julie x