onsdag 6. november 2019

MAN TREKKVOGN

Noen ganger er de kreative ideene større en alt annet, denne trekkvogna er et eksempel på det.

Ideen var så klar og fin i hodet mitt, jeg målte og tegner..tenkte og tilpasset. Men det ble ikke slik som jeg ønsket. Ikke fant jeg noen ok cuttefiler, så jeg måtte ordne dette manuelt.

Etter mye feiling og prøving kom jeg endelig i mål.
MAN trekkvogn til en 50 års jubilant!

Hele innlegget kan du også lese hos TPC Magazine.


Trekkvogna er brettet i mønsterark fra Maja Design. Jeg har brukt overhead ark som vinduer.
Laget skilt med navn til å ha i ruta, ser jo at mange sjåfører har det. I tillegg til en liten blondekant i øvre del av vinduet. Bling som lys. Kufanger klippet i sølvkartong. Personlig skilt!


Jeg embosset overflaten her og påførte et tykt lag med GA. Tannhjul på hjulene. Speilene er festet i kanten innenfor overhead arket.


Bling som lys bak sammen med støtfanger i sølvkartong. Tannhjulet bak indikerer feste for henger.


Bling kant rundt hytta. Her har jeg limt på et lite kort hvor det er plass for hilsen og tekst. 


Kortet lukkes med en magnet slik at det holder seg på plass.


Fikk hint om at jeg måtte ha doble hjulsett bak. De er festet til sugerør.

Endelig kom jeg i mål, kan si meg fornøyd. Og mottaker...ja, han ble veldig fornøyd. Godt er det!

Ønsker deg en fin fin dag 💙

Klem

Ingen kommentarer: