onsdag 13. november 2019

MUSTANG

Fredag publiserte jeg ett innlegg hos TPC Magazine med denne eksplosjonsboksen.

Den er laget etter bestillers ønsker, det var ønske om Mustang, sjø, vinter og USA.
Resultatet ble slik:
Hele innlegget hos TPC Magazine kan du lese HER


Jeg har valgt farger som passer både Norge og USA. Toppen av esken er dekorert med flagg som jeg har printet på canvas, dies med tekst, stimer med stjerner og sjø-koordinater, jekker og solbriller.


Jeg brukte stjernepunch på kantene av lokket. Her har jeg også brukt strimer fra Maja Design ark, stjerner og sjø-koordinater.


~


Inni esken kommer det en liten overraskelse i form av en liten Ford Mustang som jeg har brettet.


Jeg har brukt silhouetten min og skåret ut den sorte Mustangen. Dies med mann i forkant. Pyntet Mustangen med lys. Og mannen fikk en sløyfe i bling.


Mustangen er tilpasset målene i bunnen av boksen. Bling som lykter, skimmerkartong i sølv som vinduer. Flagg som er bøyd og limt under bilen.


Mustang logen printet på canvas, stiftet til en stjerne med svart bakgrunn. Som igjen er limt på en stjerne i glitterkartong.


Frimerke med norsk vinterlandskap. Flotte skispor så langt du kan se. Dies med ski og staver.


Bursdagstekst stemplet på canvas.


Også en tekst ved bilen, den er limt på stående og formet som en vimpel.

Takk for at du tittet innom hos meg.
Ønsker deg en fin ettermiddag 💙

Klem

Ingen kommentarer: