onsdag 15. februar 2012

Hjerteeske til NRK

Hjerteeske til Nrk! :)

I slutten av januar fikk jeg en veldig hyggelig forespørsel fra Nrk :o)
De lurte på om jeg kunne hjelpe til med en hjerteeske til en serie/program de skal spille inn. Selvfølgelig takket jeg ja, og sa jeg kunne hjelpe til :)
Esken skal brukes i en spesiell sammenheng så det var veldig klare og tydelige kriterier for hvordan den skulle se ut. De visste veldig godt hva de ønsket.
Her er resultatet av Nrk sine ønsker og min jobb ;o)
(har retusjert teksten slik at ikke noe avsløres;))


Esken er ca 20cm i diameter på det bredest.
Jeg har brukt arkene til Maja Design. Perlesnor, sløyfe og blomster fra woc.
Sommerfugler er stanset ut fra en MS punch.



Et detaljbilde. Esken er veldig enkel, men det var slik de ønsket den.



Ferdig ble den ca 7cm høy. Høyde måtte være litt i harmoni med bredde. Jeg har laget en liten "bøy" i spissen av hjertet.

Takk for alle hyggelige kommentarer :o)
Takk til Nrk for bestillingen :o)

Ha en fin kveld
Klem

4 kommentarer:

Mea sa...

Flott eske! :)

Unknown sa...

je hebt hele mooie creaties
ik ben meteen je volger geworden
gr.agnes

Anita sa...

den var kjempefin Gunn... :) og så moro å få sånn forespørsel da! :)

Karin Dahl sa...

Så gøy at du har blitt spurt fra NRK da:)
Ressultat ble jo bare så fint:)
Har en gave til deg i bloggen min:)
Clemzy Karin D