fredag 6. april 2012

Påskeegg

Får vel legge ut litt "gammelt"nytt og....Søstra mi var småsleip å la ut en mld på FB om at hvis jeg ikke kommenterte hennes innlegg innen 30 sekunder så skyldte jeg henne et påskeegg...Å jeg var ikke pålogget en gang :P
Men...jeg tok henne på ordet og laget et påskeegg :))



Egget er kjøpt på Nille for 1 kr, det er malt med hvit akrylmaling. Dekorert med en blonde jeg har hatt liggende lenge. Blomster fra Kort og Godt og WOC.
Sommerfugl vet jeg ikke hvor kommer fra da jeg har fått den. Øyenstikkeren kjøpte jeg på Europris, de hadde pakker med 4 stk i forskjellige farger. De var kjempe fine :))



Egget forfra. Lagt en swirl fra Prima i bunnen og dekorert med blomster her og der.



Fra en annen vinkel. Skimter såvidt en sløyfe bak på egget. Den er festet med en brads med lilla bling.
Egget ble fylt med masse godsaker og mottakeren (min søster) ble veldig fornøyd. Hun hadde visstnok ønsket seg et hjemlaget egg ;) Flaks med den.

Ha en fin langfredag kveld.

Takk for alle hyggelige kommentarer.

Klem




Ingen kommentarer: