tirsdag 12. juni 2012

Bryllup

Våren og sommeren er bryllupstid.., å jeg har hatt noen bestillinger på kort. 2 kollegaer av meg skal gifte seg, så jeg har laget kort til de. Her er det ene ;)



Denne gangen har jeg valgt en annen variant, høyt og stående ;)
Jeg har brukt grå bazzill og pyntearket/rosearket tror jeg er norsk - mulig papirdesign..Det stod ingen ting på det, derfor litt usikker. Men nydelig er det lell ;))
Sløyfebåndet er fra Nille eller Europris, noe jeg har hatt liggende lenge. Ikke vært helt sikker på om jeg skulle beholde det eller kaste det..Men nå kom det jammen i meg til nytte.




Hjertene er trykket ut i hvit bazzill med spellbinders. Tekststempel fra Norsk Stemeplblad, Sommerfuglpunch fra MS. Trykket ut i sølv-bling kartong.




Hjertet i midten er pyntet med masse blomster, påført litt sølvglitter og jeg har stukket nedi noen perler her. Limt på et bazzillhjerte.




Siste hjertet har fått bryllupsdatoen på seg. Hatt sølvglitter rundt kanten. Kortet hovedsakelig i gått, hvitt og sølv. Her også en liten sølv sommerfulg.



Inni kortet, har brukt båndet her og. Det er i sølvstjerne som blinger litt..Hjerter stanset ut med spellbinders og pyntet med litt sølvglitter. Teksten inni er fra Storyteller sin bryllupsplate.
Hjertet er ikke limt helt i toppen der teksten er, oppi der putter vi et gavekort ;)

Legger dette kortet i disse to utfordringene:
Wildorchidchallenge #52 - Anything goes
Scrappekammeret #55 - Sommer (byllup er sommer)

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger.
Ha en fiffi og fin tirsdag ettermiddag.
(Jeg hiver meg på sofaen da formen er dårlig...)

Klem

1 kommentar:

Audhild sa...

Så fint kort! Likte godt båndet fra Nille jeg:-), godt at det kom til nytte:-) Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!