tirsdag 12. juni 2012

Et knippe konfirmasjonskort

3 forskjellige konfirmasjonkort.
Nå er vel konfirmasjonstiden avsluttet hos oss, i hvertfall på denne siden av sommeren. Her er 3 av de jeg har laget.


Her er et dobbelt zig-zag kort med pastellfarger. Arkene er gamle, så jeg husker ikke produsenten.
Tekststempelet er fra Stempelglede. Blomster fra woc og min nye blad punch fra cralies.




Baksiden av kortet. Sommerfugl fra Magnolia og tekststempel fra NSS. Pyntet med blomster og blad her og. Brukt spellbinders både foran og bak.



Kort nr 2, et konfirmasjonskort til ei hestejente. Hadde først et annet til hun som bestilte, men fant ut at hun som tante måtte komme med hestekort til den hesteglade konfirmantent...Så da ble det sånn!!
Pyntet med blomster - woc og sommerfugler MS. Blader fra crealies. Tekststempel fra Stempelglede.


Inni kortet, brukt konfirmasjonstekstene fra NSS..har den plata og den er jammen genial. Man slipper å tenke ut dikt og vers selv, for det er jeg ikke god til. Pyntet inni med små hestesko og blomst.
Arkene er fra 6"x6" blokka til Maja Design...måtte bare ha den..hihi.




Siste i denne runden, et kort m/kaff som jeg fant en bruksanvisning på i Ett trykk. Enkelt og dekorativ bretting. Pyntet med sommerfugl fra Magnolia, blomst og charms. Sløyfe med et perlebånd fra woc. Tekststempel fra Stempelglede. Brukt MS punch på kanten her. Igjen er jeg usikker på arket da jeg har gitt meg selv streng beskjed om å bruke opp en del av de arkene jeg har hatt liggende...leeeenge ;))


Inni kortet, tekster fra NNS og sommerfugl fra Magnolia :)

Takk for titten og ha en fin tirsdag kveld :)

Klem

1 kommentar:

Heidi sa...

Nydelige kort!
Ha en fin kveld, klem:)