tirsdag 29. januar 2013

Bokkort

Bare et lite enkelt innlegg fra meg i dag. Jeg fant dette bokkortet jeg laget for en tid siden. Jeg burde jo lage fler av disse da de er dekorative og fine.
Dette er laget til en fetter av min mor og fylt med Ferrero Rocher sjokolade, for han elsker det ;o)


Husker jo ikke arkenen, men de er i grunn veldig flotte. Det til tross for at jeg hadde det liggende leeenge i bunken min ;o) Brun bazzill og akvarellark til bretting av boksider.
Pyntet med blomster fra forskjellige produsenter. Hjørner og perler fra Kort og Godt. Bildet er fra et klippeark, men husker ikke produsenten. Tekststempel er noe jeg har fått løst uten sporing. Her har jeg av en eller annen grunn kun bilde av forsiden...mulig det ligger noen flere bilder i en annen fil. Vel snakk om surrehue!! :P

Dette passer inn hos utfordringen hos Cards for men - transport.

Cardsformen #2 - Transport

Ha en strålende tirsdag :)
Klem

1 kommentar:

Lill Anita sa...

Så nydelig dette korte var...
veldig flott oppsett :)

Klem :)