fredag 18. januar 2013

Bursdagskort

 

Jeg har funnet maaaange kort fra 2012 som jeg ikke har publisert...så jeg får ta noen av de innimellom nye prosjekter ;o)
Dette er et kort til en kollega som ble 40 år ifjor. Han er veldig glad i øl, så da måtte det bli kort med øl-tema!!
Ferdig trykte dies cut kjøpt på bikuben vil jeg tro.
Husker ikke hvor øl arket kommer fra. Bølepappen har jeg malt med hvit gesso, bokstavstickers, stifter, kort og ja...nå står det helt stille hva søren den hvite og brune hullgreia heter..haha..du snakker ;o)



Kortet inni, enkelt pyntet da ølbudskapet skal komme godt frem.
Stemplet med gratulerer hilsen på øltønna. Har brukt stempel fra Norsk Stempelblad der.

Dette kortet passer inn i utfordringen hos:

Paper-craftingjourney #Anything goes

Takk for titten og ha en fin helg :)

1 kommentar:

KandA sa...

Super card. Thanks for joining in with the Paper Crafting Journey challenge xx