søndag 13. april 2014

Å jula varer helt til påske....

Jeg fant noen juleprosjekter som ikke var lagt ut ennå, men det er jo litt typisk meg...hihi...Så her varer jula helt til påske! :D
Jeg laget noen gaveposer til jul, tilpasset mottakeren. Å denne posen ble laget til en 1D fan...og Harry elsker!! Jeg er hennes 1D mamma, for jeg er visst den eneste som har forstått hva hun trenger....hihi...
 
 
Her har jeg brukt en brun papirpose. Bildene er hentet på nettet. Rød og gull kartong. Pyntearket er av norsk design tror jeg, men jeg husker jo ikke det nå. Brun hyssing med rødt hjerte. Dies fra Signature Dies og Die Namics.

 
Bilde av hele gjengen på andre siden. Stjerner i glitter rød kartong.
 
Gaveposen passer inn i utfordringen hos:
 
Christmascardchallenges #20 - Color Challenge/Red-Craft-White
Christmasstampin #6 - Non square card or Project
 
Ønsker dere alle en strålende påske, jeg skal gjøre flere forberedelser til konfirmasjonen.
Tusen takk for mange hyggelige tilbakemeldinger, klem til alle!! :)

6 kommentarer:

Heather sa...

What a great idea for a personalized gift bag. I've made a few gift bags before, but not like this. Love it! Thanks for playing with CSAYL.

Patricia Chalas sa...

Clever idea!! Thanks for playing along with us at CSAYL!!

Jenny sa...

Eine tolle Idee, gefällt mir gut.
Danke für Deine Teilnahme bei CSAYL. LG Jenny

Fabiola sa...

super idée, quel joli sac cadeau, très personnalisé, merci de jouer avec nous a CSAYL, biz

Helen sa...

Great idea for a gift bag!

Thanks for joining us at CSAYL.

Helen x

Gail sa...

Super bag thanks for joining us CSAYL