onsdag 29. juli 2015

50+50

Enda mer gammel moro,...juhu!!
Har som mål å få alt jeg lager ut i bloggen, så jeg får bare legge ut. Da er det i hvert fall her :D
 
Her et bursdagskort til 2 jubilanter. Et par som skulle feire sammen, derfor et kort.
 
 
Husker jeg rotet frem noen gamle mønsterark her. Har som dere har hørt før hatt mål om å bruke om noe av alt det gamle jeg har liggende.

 
Blomster og en liten tre pip. Motivet har fått litt hvit gesso og krakelering rundt kanten.

 
Tror denne diesen er min absolutte favoritt. Angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte den!
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill
Mønsterark: BasicGrey
Dies: Cherry Lynn, Joy Craft, Magnolia, Spellbinders og Crealies. QK
Stempler: K&G og Vilda stamps
Annet: Thickers, blondebånd, blonde, seambinding, perler, Wood, blomster,
Motiv: Fra et gammelt klippeark
 
Ha en fiffi og fin onsdag :)
 
Klem

Ingen kommentarer: