lørdag 4. juli 2015

#konfirmant

Et annerledes kort til konfirmanten!
Dette er et bestillingskort fra i våres. Konfirmanten er utegutt - friluftsglad - fiskeglad etc...Med andre ord en aktiv ute gutt.
Hentet opp tema fisking og laget en fiskevest.
 
 
Veldig annerledes enn hva jeg har laget tidligere, men igjen..morsomt å lage noe veldig personlig. Jeg har funnet frem noen gamle dies her og lekt meg. Har vurdert mange ganger og selge unna en del av de gamle qk disene, men har ikke kommet så langt. Kanskje det er en mening med det..

 
Klypa hører ikke med, men måtte sette på det for å få tatt skikkelig bilde av vesten foran :D
Litt fiskekroker og dupper i lommene. Fiskene på vesten illustrerer fangsten. Har det liksom hengende over skulderen.
 
 
Skrivefelt i "ryggen" på vesten. Plass for penger på hver side samt noen passende ord.
 
 
Bak har jeg satt på fiskestanga, måtte liksom ha med den her og.
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill
Mønsterark: Gammelt Camo ark jeg hadde liggende.
Dies: div. QK
Stempel: K&G og Staz
Annet: Fiskesnøre, brads og kobbertråd
Personlig stempel er fra Lisbeth v/Scrapmagasinet
 
Ønsker deg en fin fin lørdag, nyt solen..hvis den er fremme der du er. Her er den det, så nå skal jeg ut og kose meg :)
 
Klem

Ingen kommentarer: