lørdag 18. juni 2016

Kjære konfirmant

28 april hadde jeg GD innlegg hos TPC med denne gave esken.
Jeg har laget mange av disse før, men ikke i en slik variant. 
Hele innlegget med bilder og beskrivelse kan du lese HER

Jeg har laget flest av disse til jul, de er fine som gave esker til den som har alt .o)
Her er en ny vri, til konfirmanten.


Ikke ofte jeg finner frem tusjene mine, men her er faktisk et motiv jeg har fargelagt selv. En liten stund siden, men passet perferkt her.


Esken er beregnet på en gutt med tanke på motiv, farger, pynt og oppsett.


Tannhjul, trykknapper og pennesplitter fungerer til så mangt .o)


~


Inni esken har jeg satt ett tre. Treet symboliserer så mye, men her er det tenkt for vekst samt til å henge penger på. Evt. du kan skrive visdomsord og henge på.


Inni lokket på esken.


Toppen,masse stæsj.


Fant en gammel ramme som kom til nytt her. Samt toppet den med et par kule solbriller.



~


Penge tre :)

Tusen takk for at du tok deg tid til å titte igjennom alle bildene .o)

Ønsker deg en fin fin kveld videre.

Klem

Ingen kommentarer: