onsdag 15. juni 2016

Mitt første bidrag til Hjerteboden, #Sommer

Hei hei :)
Håper du har en strålende dag. I dag har jeg et veskekort å vise deg.

Jeg som aldri har tatt meg tid til DT/GD oppdrag har fylt opp kalenderen i 2016. Og jeg syntes det er fantastisk morsomt. Jeg er så heldig at jeg har blitt medlem av Hjerteboden sitt DT. Og jeg gleder meg stort til å bli kjent med mange nye flotte jenter og inspirere deg


Mitt første bidrag er veske til konfirmanten. Nabo jenta ble konfirmert i starten på juni og da måtte det kort til. Dette ble laget på bestilling. Sommerlig og lett :)
Jeg har latt meg inspirere av de flotte veskene Ingunn har laget, du finner hennes gruppe på FB.


Jeg har kost meg med Papirdesign sine ark :)


Og...jeg er svak for sommerfugler...hihi...De passer inn over alt .o)


Navnet på konfirmanten bak på veska.


Tag med et passende vers og tag for personlig hilsen.

Nettbutikken til Hjerteboden finner du HER
Innlegget med masse flott inspirasjon finner du HER
Hovedinnlegget finner du HER

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
Mønsterark; Papirdesign og Maja Design
Dies: Spellbinders og qk
Punch: MS
Stempel: Northstar engros og design og Kort og Godt
Pynt: Blomster - Papirdesign og Woc, brads, halvperler, perler og metallblader.

Utfordringen går til 30. juni kl 23.55

Håper vi får se akkurat ditt bidrag :)

Klem

Ingen kommentarer: