onsdag 3. februar 2021

GAVEESKE

Enda en gaveeske som jeg har laget.
Det har blitt noen esker som jeg har fylt med kort og gitt bort i gave.


Eskene brettes etter egne mål i forhold til størrelsen på kortene og antallet. Jeg har ikke lagt kortene i lik størrelse. 
Til denne esken har jeg funnet frem noen eldre ark fra Pion Design.


På lokket har jeg brukt en tekst som fokus. Den er bygd opp med 3D puter. Blomster, perler og blader i hvit bling kartong.


Jeg har valgt å bruke en punch rundt kanten på lokket. I tillegg har jeg brukt perler som dekor.


Hadde en liten rest av en blonde som passet perfekt her. Den har jeg brukt nederst for å balanse litt mot mønsteret i arket i overkant.


Inn i lokket har jeg stemplet et tekst som passer perfekt til mottakeren av denne esken. Blomster, perler, sommerfugl og blader i hvit bling.


~


En liten tekst i bunnen av esken og.

Ønsker deg en fin fin dag 💙

Klem

 

Ingen kommentarer: