tirsdag 2. februar 2021

HALLOWEEN

Dette ble laget til Halloween 2020 og som et inspirasjons bidrag for 
TPC Magazine

Du vil finne innlegget HER


For å gjøre litt mer ut av godisen har jeg pakket det inn i kult halloween papir og pynt.


Her et staffelikort. Jeg har valgt å la mønsterarket være dekor, kun puttet på et par spøkelser og tekst.


Jeg har brettet en liten kiste til godisen her. Den lukkes med en magnet.


Tekst, en svart pusekatt og edderkopper i forkant.


Jeg har kamuflert en kjærlighet her.


Jeg har brettet en liten eske som er tilpasset størrelsen på kjærligheten. Kledd esken i fargerike mønsterark og pynt.


Laget et lite hull i bunnen slik at stangen på kjærligheten tres gjennom der. 


Her har jeg brettet en liten eske til Love hearts.


Dekorert enkelt


~


En tag fra et utklipp ark.


Et bok-kort i glade friske farger. Motivet er fra et utklipp ark, flaggermus i mosegummi med glitter.


Båndet har jeg limt på kartongen før jeg festet mønsterarket. Da slipper man at kantete eller rare overganger.


Et lite hint om hva som er inni...


I midten har jeg festet en mentos. Den holdes på plass av sløyfebånd. Dekorert med diverse motiver fra utklippsark.

Ønsker deg en fin fin dag ❤

Klem

 

Ingen kommentarer: