søndag 5. april 2015

En hilsen fra hjertet

Hva kan man ha med seg bort som en gave utenom vin??
Vin er jo nesten alltid en vinner, men det kan være fint å finne på noe annet og.
After Eight og hjemmelaget lyslykt? Vel, det har jeg laget.
 
 
I vårlige og glade farger, rosa/pastell.

 
Maja Design er jo alltid en sikker vinner. Alltid lett å jobbe med :D

 
Masse blomster på esken.

 
Litt pynt på siden, men ikke for mye da arkene er pynt i seg selv.

 
Tekst fra Staz, viktig budskap. Den har blitt en favoritt.

 
Lykt laget av et rødbeteglass. Før kastet jeg disse glassene, men nå vasker og samler jeg. Kjekt å ha i bakhånd.

 
Bånd, charms, blonder, blomster og bølgepapp i skjønn forening.

 
På lykta har jeg brukt krakelering som kan brukes på div. underlag. Hvit akrylmaling over. Jeg har malt og klæsjet med hvit akrylmaling flere steder, blomster, pynt, blader etc.
 
Her jeg brukt:
 
Kartong: Bølgepapp og rester
Mønsterark: Maja Design
Blomster: Magnolia, WOC, ukjent
Stempler: Norsk Stempelblad og Staz
Pynt: Div. charms - ebay/korthobby, Div. metallpynt - kuttut/korthobby, eyelets - panduro, perler - kort og godt, trådsnelle - ukjent
Blonder, bånd og snor
Dies: Joy Craft og Spellbinders
 
Legger dette inn i utfordringen hos:
 
Nordsalten-hobbyklubb #114 - Vertinnegave
 
Ønsker den en fin kveld :)
 
Klem
 
 

1 kommentar:

Mari sa...

Så lekre vertinnegaver du har laget! Lekker after eight eske og nydelig lykt. Krakeleringen gir en kjempe stilig effekt. Takk for at du scrapper med oss i NSHK!

Klem, Mari-DT