torsdag 2. april 2015

Lilla egg

Jeg har virkelig lagt meg i selen og fått laget noen påskeegg i år. Det har vært store variasjoner, men det har gjort det mer spennende og lystbetont. Noe for en hver smak.
 
 
Lys lilla er vår og påske for meg. En delikat farge å jobbe med. Her har jeg kombinert den med beige.

 
Rotet dypt i blondeskuffen, finner alltid noen skatter der man hadde glemt :D

 
Her har jeg brukt:
 
Egg som er grunnet hvitt og malt med lilla etter på.
Pynt: Blonder og bånd. Blomster fra Woc, ebay og iloveroses. Perlebånd fra Woc. Dragon fra Europris. Bær fra ebay.
Dies: Joy Craft
Jeg har brukt hvit maling/gesso her og. Både blomster og blader har fått et strøk av det.
 
Legger påskeegget inn i følgende utfordringer:
 
Pictureandscrap #94 - Påskefarger/Vårfarger
Papirlosjen #Mars - Påske
Thepinkelephant #292 - Anything goes
 
Tusen takk for alle koselige og hyggelige kommentarer. Dere er kjempe søte :)
Klem

3 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Karin Dahl sa...

Et dekorativt og fint påskeegg du har laget:) De andre under her var også fine:)
Ønsker deg en fin påskeaften:)
Clemzy Karin D

majsan sa...

Så søtt og flott påske egg. Takk for inspirasjon . Maria