lørdag 29. desember 2012

AfterEight

Nok en nisseglede...denne gangen også til en god kollega, lagersjefen ;)
Han samler på frimerker, å jeg var så heldig at jeg fikk gå bananos i et par av posene hans og plukke fritt...av det som ikke var verdifullt selvfølgelig ;)
Esken er derfor dekorert med frimerker, skilt og skiver som jeg har fått av han.
 

Disse skiltene var visst populære samleobjekter på 70-tallet..jeg husker dem ikke, men man fikk dem på bensinstasjonene. Jeg har mange skilt som illustrerer forskjellige land. Morsomt å kunne bruke noe annet...spesielt noe maskulint til guttene :D

 
Toppen av esken. Har brukt tekststempelet til Norsk Stempelblad, roser og blader fra woc. Den svarte blomsten er kjøpt via nettet fra usa. Poststempelet er fra Papirloftet tror jeg. Visste ikke at jeg hadde det før jeg ryddet før jul! Jeg må definetivt rydde oftere.. ;)

 
Svart silkebånd rundt esken. Det er kjøpt på Naboskapet. Arket er fra Maja Design, lekker!!

 
Klokkecharms kjøpt via ebay.

 
En annen vinkel bare


Inni esken. Sjokoladetekst fra Storyteller.
 
AfterEight esken legger jeg inn i denen utfordringen:
 
2sisterschallengeblog #124 - Anything but a card
 
En nisseglede igjen...den kommer. Pluss at jeg har igjen masse fra inneværende år å legge ut. Rekker nok ikke alt, så må fortsette ut i neste år ;)
Klem


2 kommentarer:

Anonym sa...

great project thanks for sharing with us at 2 sisters challenge good luck Tracy x

Dawn sa...

This is beautiful!