fredag 28. desember 2012

Dekorert nøttebox

Her har jeg dekorert en nøttebox :) Boxen er nisseglede nr 2, gitt til den andre av mine sjefer.
Jeg fylte boxen med twist og skrev en liten personlig hilsen under lokket ;)
Boxen ble tatt svært godt i mot og gleden over å få noe av en ansatt var ekte.


Esken har jeg dekorert med et stilig sjerneark jeg fant hos Søstrene Grene. Bildet er fra et klippeark, ander ikke hvilkne produsent...(da det går trill rundt noen ganger).


Bånd kjøpt på FB, pyntet med en pistolcharms...passer også veldig itl mottakeren.


Blomster fra woc og metallblad m/fugl. Fikk faktiskt brukt noen eyelets...å det er ikke ofte for tiden. De ligger lissom bare der...til tross for at man hamstret dem i sin tid.. ;)


Tekster fra Storyteller.
Sa til sjefen min at denne kunne han jo ha på pulten sin...så kunne han unne seg en liten sjokoladebit til kaffen sin;) Men nei...denne skulle han ha med seg hjem!

Takk for at du tok deg tid til å titte innom hos meg :)
Klem

Ingen kommentarer: