tirsdag 25. desember 2012

Farsdagskort

Farsdagskort...i desember...knis..snakk om å være treg!! ;)
Dette startet jeg også med på Dilletreffet i november, men det ble ferdig til farsdagen helgen etter. Har bare ikke fått det ut her ennå!
 
 
Et farsdagskort i nydelige papirer fra Pion Design.
Stempeltrykket fikk jeg på treffet så jeg vet ikke opphavet.
 

 
Skiltet fikk jeg av en en kollega av meg, han hadde noen liggende. Syntes de var knall tøffe.
Slipscharms har jeg kjøpt på ebay. Ellers har jeg brukt mønsterark og bazzill/kartong. Tekststempel fra Norsk stempelblad. Laget noen egne swirl med ligid pearls.

 
Innsiden...har brukt deler og biter fra Pion ark her og. Tekststempel fra NSS.

 
En liten zoom.. ;) Ikke helt perfekte swirl, men et forsøk ;)
 

 
Tag som er klippet ut fra et klippeark til Pion samt et frimerke med bil.

 
Englestempel jeg fikk av min søster for snart et år siden...Er så glad i det <3 p="p">
 
Legger farsdagskortet mitt inn i denne utfordringen:
 
Cardcrafterscircle #55 - Anything goes
 
Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger :)
 
Klem
 

3 kommentarer:

Pauline sa...

Hello Gunn...
I am sorry to say that there was an error at Card Crafter's Circle, and the challenge #55 should not have appeared on Tuesday. It is due to be open at the end of today ... please link your entry to our correct post. I am sorry for any inconvenience!
Pauline
Card Crafter's Circle

Grandma Bonnie sa...

Love your masculine project..it is so very nice!

Grandma Bonnie sa...

oh and i am sorry, i meant to say...
Thanks for sharing your talent at Card Crafter's Circle this week!