fredag 1. januar 2016

Gjestedesigner 2016

2016 må bli kreativt og spennende, i hvert fall på hobbyfronten :D
I tillegg det jeg blogget om før i dag, (DT i Papirplaneten) så er jeg så heldig at jeg er med på Gjeste Designer teamet hos The Paper Crafting...wooohooo!!

Da jeg sendte en søknad dit tenkte jeg ikke mye over det, var mer en impulshandling. Å det er så mange dyktige scrappere der ute, så jeg vet at utvelgelsen er vanskelig.
Men desto større var gleden da mailen kom om at jeg var med. 2016 er banebrytende i så merke for min del, for jeg har ikke vært med på slikt før. Jeg har ikke tatt meg tid til det. Men i år, da skal jeg være med. Og jeg gleder meg stort!


Gleder meg til masse kreativitet med denne flotte buketten. En gjeng herlige jenter :)

Her kan du lese litt mer på siden til TPC

Klem


Ingen kommentarer: