onsdag 20. januar 2016

Te-lys og serviett gaveeske

Litt rester fra jula :D
Denne ble laget til en liten lokal julemesse jeg var på før jul. Her er det plass for 4 telys og 1 pk servietter. En enkel, men fin gave.


Jeg har lekt litt når jeg tok bilder, morsomt å prøve noe nytt.


Malen er min egen, ligger link i bloggen hvis du har lyst til å prøve deg :)


~


En liten hilsen inni lokket :)


Her har jeg brukt:

Kartong: NorEngros og Bazzill
Mønsterark: Papirdesign
Motiv: Klippeark
Dies: Marianne Design, Spellbinders og ukjent(god jul)
Pynt: Blomster - woc, perler - K&G, blonder-ukjent, metallpynt - Korthobby
Stempel: Norsk Stempelblad

Ønsker deg en fin kveld :)

Klem

1 kommentar:

Karin Dahl sa...

Så fine eske til servietter og lys du har laget:)
Fine gaver å gi bort ja
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D