fredag 1. januar 2016

Utfordring Papirplaneten #2 - Blått og hvitt

Hei alle sammen!
Godt nytt år, håper du hadde fin feiring med de du ønsket i går :)

Årets første innlegg!
Jeg er så heldig at jeg har blitt medlem av Papirplaneten sitt DT. Det skal bli spennende å være med på dette! Jeg har ikke hatt tid til å prioritere slikt tidligere, men nå har jeg funnet litt tid og lyst :) Og det gledes!!

Papirplaneten sin januar utfordringer er BLÅTT og HVITT. Det er lov å lage hva man vil og med innslag av andre farger. Men blått og hvitt må være fremtredende i prosjektet ditt.
Her er mitt bidrag til denne utfordringen, kurv som jeg har fylt med masse godsaker.


Hvis du går inn på Papirplanten sin side finner du mye av det som er brukt på kurven.
Siden finner du: Papirplanetennettbutikk


~


 Andre siden er fylt med masse blomster og charms.


~


Her har jeg brukt: 
Kartong: Bazzill og ColorCopy
Mønsterark: MajaDeisgn
Dies: Spellbinders, Magnolia og Crealies.
Punch: Ek
Annet: Perlebånd, blonder - ebay/AliExpress - blomster, charms - ebay/korthoybby/K&G bånd - Nille og perler.


Håper å se akkurat ditt bidrag til mnd. utfordring :) Utfordringen varer til 31. januar 23.55.
Her finner du mer om utfordringen: Papirplaneten

Ønsker deg en strålende 1. nyttårs dag!!

Klem


Ingen kommentarer: