torsdag 10. mars 2016

Midtveisinspirasjon Papirplaneten #4

I dag har jeg et baby kort å vise frem. Sjeldent jeg lager det, men fikk bestilling på to stykker, gutt og jente. Koselig forespørsel :)
Velkommen til Lauritz :)
Midtveisinspirasjon til Papirplaneten sin mnd. utfordring, 3# barn/baby/dåp


Valgt tradisjonelle guttefarger denne gangen, lyseblått og hvitt. Herlig motiv med en aktiv krabat ;)


Staffelikort er enkelt og imponerer alltid...hihi..


Skrivefelt er gjemt under teksten, bare limt på et lite bånd som hempe slik at man enkelt kan ta den ut og inn.


~


Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
Mønsterark: My Mind`s eye og Melissa Frances
Motiv: Ukjent
Dies: Spellinders - den får du kjøpt/A2 Valiant Honor Her
Marianne Design, Xcut, K&G og
Sommerfugl kan du finne Her (jeg har brukt MS punch)
Babybånd finner du Her (mitt er gammelt, så produsent er ukjent)
Pynt: Blomster - det finner du Her , charms
Stempel: Papirloftet og ukjent

Det er fremdeles god tid til å delta på Papirplaneten sin utfordring denne mnd., Barn/Baby/Dåp #3
Fristen er 29. mars kl 23.55

Ønsker deg en fin fin dag, klem











Ingen kommentarer: