tirsdag 1. mars 2016

Ny utfordring hos Papirplaneten, #4 Dåp/Barn

Jeg har valgt å lage noe til barn i mnd. utfordring.
I dag har jeg en liten bil å vise frem. Hos oss er det flere bursdager i mars, og en av dem er sønnen min. Han er bilgal, og spesielt gamle biler. Så jeg utfordret meg selv her, og har prøvd meg på en Ford Mustang!
Du finner utfordringen: Her


Sønnen min har sett bilen, men vet ikke om han forstå at den er til han. I hvert fall kjente han igjen formen på bilen mens jeg holdt på. Det tok jeg som et kjempe kompliment!! :D


Jeg har brukt skimmer ark her som har lik farge på begge sider. Arket er ikke spesielt tykt, så jeg har laget forsterket understell i stedet. Svarte og sølv detaljer.


Pottene henger litt ned her, men jeg har justert de litt etter at bildene ble tatt.


Kunne ikke skjemme til bilen med mye tekster og styr, derfor rub-ons på vinduet.


~


Under bilen skal jeg lime på en personlig hilsen. Derfor er det bare rødt her ennå. 

Her har jeg brukt:

Ark: Panduro (sølv og rød)
Kartong: Bazzill
Annet: Sugerør, tykk papp, speil kartong, overhead ark, glitterlim og rub-ons.

Håper vi ser ditt bidrag i mnd. utfordring hos Papirplaneten.
Du finner utfordringen her og alle de flotte inspirasjonsbidragene fra DT :)
Fristen er 31. mars kl 23.55

Ønsker deg en fin dag :)

Klem

Ingen kommentarer: