fredag 4. mars 2016

One free kiss

Valentinekort - kjærestekort som ble laget til TPC sin 2 års feiring. Det var aktivitet på bloggsiden deres hele dagen. Det var 2 forskjellige oppgaver, art og vintage/søtt.
Her har jeg prøvd meg på litt annen sjanger enn jeg pleier, men det er artig å kunne utfordre seg selv på noe nytt og annet.


Bakgrunnen er farget/malt med distress. Hadde litt rød mosegummi med glitter som jeg laget hjerter fra. Billettene kjøpte jeg på rull hos TGR. 


Stemplet # tekster litt hist og her.


Innsiden er enkel og stram. Fant noen gamle klippeark hvor jeg har funnet skrivefeltene.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og ColorCopy
Mønsterark: Panduro og ukjent(rest)
Mosegummi
Stempel: Staz

Fredag og fridag, deilig. Skal vaske hus og så krype inn på hobbyrommet en time eller to :D

Klem

Ingen kommentarer: