mandag 31. oktober 2016

Til konfirmanten

God mandag :)

I dag har jeg nok et konfirmasjons kort å vise frem. Ikke vanskelig å se at dette er til en hesteglad jente.


For at det ikke skulle ble for søtt blandet jeg inn litte granne brunt her. Hente igjen litt fra motivet. Sommerfugl kanten øverst består av to lag, ett med kartong og ett med mønsterark.


Mønsterarket fant jeg på Panduro. Hadde ikke så altfor mye heste stæsj hjemme. 


Plass for personlig hilsen og heste charms som pynt.


Jeg hentet frem en gammel qk dies som jeg har brukt her. I tillegg til denne søte sløyfen. Og selvfølgelig noen heste charms :)

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og colorcopy
Mønsterark: Panduro
Dies: Spellbinders, QK, Joy Craft og  Marianne Design
Pynt: Charms, brads, blomster og perler.
Stempel: Staz og North star engros og design

Ønsker deg en fin og kreativ uke :)

Klem

Ingen kommentarer: