onsdag 19. oktober 2016

Tryllekort

Høsten er også tid for konfirmasjon, og i dag blogger med et konfirmasjons kort.
Denne gangen ett tryllekort. Motivet er av konfirmanten selv, derfor jeg har sladdet det.
Jeg har valgt glade farger fra Maja Design til denne oppgaven.


Her er det hest som gjelder, og jeg fant den største heste charmsen jeg hadde .o)


~


Hadde også noen heste frimerker liggende, de passet godt til dette formålet. Jeg har brukt opp noen biter og da er det fint å dele av med bordkantene som er nederst på Maja arkene.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og Colorcopy
Mønsterark: Maja Design
Stempel: Papirdesign og Kort & Godt
Punch: MS
Dies: Joy Craft
Pynt: metallhjørner, div. blomster, charms og perlebånd.

Ønsker deg en fin kveld og natt. Takk for at du tittet innom meg:)

Klem :)

1 kommentar:

Karin Dahl sa...

Et fint tryllekort du har laget til konfirmanten:)
Gøy med bilde av konfirmanten selv:)
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D