tirsdag 11. oktober 2016

Uhuuuu...Inspirasjonsbidrag Halloween TPC

Uhuuu...Peek a boo...Snart er det Halloween igjen. 
Ikke ofte jeg lager Halloween prosjekter da min sønn snart er voksen. Men i dag har jeg et inspirasjonsbidrag til TPC. Invitasjon og bordkort i kisteformat.


Jeg har funnet frem en gammel mal som jeg har brukte mye før. Mal på kiste og en "pose" til snop/kjærligheter. Som jeg også brukte som bordkort.


~


Litt tyll og skjelett i kista .o)


Invitasjonstekst fra Kreative Hender.


~


Kjærlighet som er pyntet med Halloween ting.


Og et dinglende skjelett på andre klaffen.

Her har jeg brukt:

Bazzill: Kartong
Mønsterark: Creative Imaginations – #15799 Bat`s xing, 
 QK – Skjelett og flaggermus
Stempel: Kreative Hender

Tusen takk for at du tittet innom. Titt også innom bloggen til TPC og se alle de flotte bidragene fra GD.

Klem

Har du lyst til å prøve deg på dette? I så fall har jeg lagt ut malene her:



Ingen kommentarer: