torsdag 1. desember 2016

1. desember - ny utfordring hos Papirplaneten

I dag blogger jeg for Papirplaneten. Det er 1. desember og adventstiden har for alvor startet. Jeg elsker tiden før jul, stresser mist mulig...og koser meg mest mulig.
Dette kortet her ble laget til et julekort kurs jeg hadde for en uke siden. Det ble tatt godt i mot og det oser av jul.


Dette kortet er laget slik at det er plass for 4 tag på forsiden. En liten morsom vri.


I og med at lommene er litt trange er det ikke plass for mye pynt. Derfor "nakne" tag med tekst på.


Blomsten og mønsterarket har fått et strøk med gull glitter stickles.


Kortet uten tagene.


Blomsten er bygget opp med to lag 3D puter for å skape litt fylde.


Innsiden er enkelt, men delikat pyntet. Her har strimlene fra mønsterarkene kommet til nytte.


Enkel blomst her 😊


En søt liten julehilsen.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og Nor Engros
Mønsterark: Maja Design
Dies: TH, Cherry Lynn (dies) og 
Stempel: Norsk stempelblad, North star engros og design, K&G og Panduro
Blomstene har fått ett lag med glitter stickles
Pynt: perler, hugsnug, charms, rondell


Utfordringen går til 31/12-16 kl 23.55. Så du har god tid på legge inn ditt jule prosjekt.
Gleder meg til å se 😊

Du finner utfordringen HER

Har du lyst til å lage et slik tag kort? Da vil du finne forklaring i mitt innlegg hos TPC

Ønsker deg en 1. desember og advent. Husk å kose deg også 😉

Klem





Ingen kommentarer: