fredag 23. desember 2016

Gave eske - GD-TPC

GD bidrag hos TPC i november. Du kan lese hele innlegget her med beskrivelse og produkt liste.

Her har jeg laget en gave eske for telys og servietter. Lekt med ulike materialer og maling. Jeg ble veldig fornøyd med denne esken. Vurderte å beholde den selv, men den ble solgt da noen ønsket veldig sterkt å kjøpe den. 


Liker dette nisse motivet kjempe godt. Det blir fint nesten uansett hva slags filter man velger å bruke på det. 


Jeg har brukt bølgepapp, strie, osteklut og blonder lag vis her. 


Som jeg skrev i hovedinnlegget ble kanten på lokket litt smalt, da jeg satt i egne tanker og fanget det ikke før ....alt for sent.


Inni lokket, hentet inn noen elementer fra forsiden på lokket.


~


Jeg har brukt telys med blank kopp. Jeg hadde til washi tape liggende som passet perfekt til serviettene..


Kongler, blomster, perler, trepynt og glitter i skjønn forening 😉
Hatt på hvit gesse på kantene, motivet og pynten.


~


~


Takk for at du tok deg tid til å titte innom meg 💚

Klem

1 kommentar:

May Grethe sa...

Så utrolig nydelig eske du har laget, tidløs og elegant, denne kan tas frem år etter år :)