fredag 2. desember 2016

Gave eske for en liten boks med te

Hei hei 😊

Jeg har noen tebokser jeg skal gi bort til jul. Som en liten tilleggs gave. Men det er jo litt kjedelig Ã¥ gi bort bare boksen, sÃ¥ da brettet jeg en eske som passet til. 


Kanskje ikke typiske julefarger, men fint å prøve noe nytt og.


Her kom mine glinsende/glitrete perler til sin rett. Syntes kanskje ikke så godt på bildet.


Et gammelt, men fint julestempel. Ett av mine første 😉


Boks med løs te.


Her har jeg brukt:

Kartong: Nor Engros og Bazzill
Dies: Cherry Lynn og Spellbinders
Stempel: Kreativ Hobby
Pynt: Blomster, charms, perler, hugsnug, akryl stjerne og trepynt.

Legger esken min i mnd utfordring hos:

Kreativ Hobby #Desemberutfordring - bokser

Ønsker deg en fin ettermiddag og helg:)

Klem


2 kommentarer:

Heidi sa...

Den var lekker!!!

Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

DT-Heidi

❤ Kaia sa...

SÃ¥ lekker
Takk for at du er med på desemberutfordringen til Kreativ Hobby.

Klem fra DT-Kaia