onsdag 28. mars 2018

Gratulerer - kort og eske

I mens jeg sitter å venter på Postmannen kan jeg jo bruke tiden til noe hyggelig, som å lage ett nytt innlegg i bloggen.
Her har jeg laget et kort og en tilhørende eske. 
Kortet er twist-and-popup. Dette laget jeg før jul, men har ikke fått lagt det ut ennå.


Her har jeg valgt å mixe knalle farger sammen med de duse, men i samme fargeskala. Motivet er hentet fra nettet og passer perfekt til ei kul jente.


Liljer og roser og en søt englevinge charms.


Jeg har brukt ark fra Pion her, herlige farger og løfte om varmere tider.


Jeg har brukt mange tekster med budskap her. 


Esken tilhørte en mobil tlf i sin tid. Så her er det gjenbruk.


Brukt ark i samme nyanser på esken som kortet, og fra Pion.


Litt pynt på hjørnene for å bryte opp litt.


En enkel sløyfe på toppen som pynt sammen med et par sommerfugler.

Ønsker deg en fin dag og en riktig god påske.

Klem

Ingen kommentarer: