mandag 19. mars 2018

LOVE

I februar inspirerte jeg hos Thepapercrafting med denne gaveesken laget til Valentine.
Min sønn bestilte et kort til sin kjæreste. Å det måtte selvsagt være super fint og spesielt.

Hele innlegget kan du lese HER


Frøkna sin favorittfarge er oransje. Jeg hadde ikke nok nyanser i oransje alene til å dekorere hjertet med blomster. Og det hadde kanskje blitt litt "flatt". Derfor mixet jeg inn rødt og gult. Det er flotte farger sammen.


Jeg hadde litt rød perlesnor som jeg festet over blomstene. Teksten "love" er en dies som jeg har embosset med sort/rødt. Limt på kartong for å gjøre den litt stødigere.


Blomstene fikk et dryss av kobberglitter over seg. Jeg brukte clear gesso på blomstene før jeg strødde på glitteret.


Litt bling på utside av esken.


Teksten inni ble også embosset. Det står "love" i hele hjertet.


I bunnen av esken har jeg limt en annen tekst. Den er også embosset.


Hadde dette kule stemplet liggende, hjerteslag. Den er ikke embosset, kun stemplet. Syntes den var litt kul så den måtte jeg ha med.

Tusen takk for at du titter innom meg, og for alle spor som legges igjen.

Ønsker deg en fin dag og uke.

Klem

Ingen kommentarer: