torsdag 22. mars 2018

Om stjernene faller

I forbindelse med Valentine laget jeg en del gaveposer. De fylte jeg med te, kaffe sticks, melke sticks, sjokolade, nøtter etc.
Her er en av posene. Jeg laget et par regler for meg selv før oppstart.
Jeg skulle kun finne møsterark og kartong fra restehaugen.
Jeg skulle pynte enkelt.
Alle i samme stil.
Målet var at det skulle være en liten hyggelig gest, ikke at jeg skulle sitte i timesvis med en pose. Da hadde noe av gleden blitt borte.


Pose i blåe nyanser. Flott tekst som passer til en god venninne.


Enkelt pyntet. Te pose som matcher gaveposen .o)

Gaveposen passer inn i utfordringen hos

Kreativscrapping #3 - Papirpose (26/3)

Ønsker deg en fin torsdag :)

Klem

1 kommentar:

gosti sa...

Kjempelekre posekort; koselig gave både å gi og få!
Takk for at du scrapper sammen med oss i Kreativ Scrapping:-)
Hilsen fra Sigrid