fredag 30. desember 2016

Dåp

Året 2016 nærmer seg slutten. Det har vært et kreativt år, med masse å gjøre på hobbyrommet. Hadde ikke trodd året skulle bli slik, men jeg har kost meg masse. Jeg som aldri tidligere har prøvd eller prioritert DT/GD oppdrag da jeg ikke har hatt tid, fikk plutselig hendene fulle dette året. Det har vært utrolig moro, kreativt og lærerikt. Jeg har måtte utfordre meg selv og har blitt kjent med nye flotte damer 💗

I dag blogger jeg med et dåpskort som min kollega bestilte i vinter. Barnebarnet skulle døpes, og hun ønsket noe spesielt. Da ble det et twist and pop-up kort.
Ønsker du å lage ett finner du beskrivelse HER


Klassisk i blåe nyanser og med Maja Design sine nydelige ark.


~


~


Navn og dåpsdato er satt inn samt enkel, men flat pynt. Er ikke plass for mye som bygger inni pop-up delen.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
Mønsterark: Maja Design
Dies: Kort & Godt, Nellie Snellen, Marianne Design og Simon Says Stamp
Stempel: North star design og engros
Pynt: Fra litt forskjellig.

Ønsker deg en fin fin kveld.

Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger og kommentarer gjennom året. Setter pris på hver eneste en 💚

Klem

1 kommentar:

Karin Dahl sa...

Et spennende og fint bestillingskort:)
Tenker bestilleren ble fornøyd:)
Gøy å lage disse kortene, så er de jo litt spennende å åpne, i forhold til et vanling kort.
Ser jeg har gått glipp av mange fine kreasjoner, den siste tiden inne her hos deg.
Masse fint du har laget siden sist:)

Gleder meg til å følge deg i 2017 også, å se hva du tryller frem av papir, for trylle med papir, er noe du er superflink på:)
Takker for mage fine kommentarer i min blogg, i året 2016:)
Ønsker deg og dine en fin feiring inn i det nye året 2017:)
Clemzy Karin D