torsdag 22. desember 2016

Jul...igjen

Titt titt 💗

2 dager igjen til jul, jeg nyter dagene hjemme. Stresser lite, men koser meg mye ;)
I dag blogger meg med enda en julekurv. Det har blitt noen slike, jeg har fylt de med div. snacks og snop og gitt de bort til venner og kolleger. En hyggelig liten gest.


Jeg har sĂ„ mye juleark, altfor mye. Dette er ett jeg har hatt liggende. Litt usikker pĂ„ produsenten, men flott ark. 


En liten sÞt nisse, denne fant jeg pÄ Dollarstore i Sverige.


RÞdt og grÄtt er veldig pent sammen, gjÞr seg ogsÄ til jul. Litt smÄ sopp perlepynt fra den gang jeg drev med krydderbinding.


Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og glitterkartong
MĂžnsterark: Litt usikker, Riddersholm(?) og en liten rest av Papirdesign
Stempel: Kort&Godt
Dies: Spellbinders
Pynt: Blomster, bÄnd, nisse, blingbÄnd, og smÄ sopper.

Ønsker deg en fin fin fþrjulsdag, ikke stress for mye 💖

Klem

Ingen kommentarer: