lørdag 31. desember 2016

Topp 10 2016

Årets siste dag!! 💫

Jeg gjør som mange andre, blogger min topp 10 gjennom 2016.
Rekkefølgen er tilfeldig, kunne ha valgt mange fler i år. Men her er mine 10.


Ett av mine første GD oppdrag til TPC. Denne esken ble jeg svært fornøyd med. Har den ennå, har ikke hatt hjerte til å selge den eller gi den bort.



Bestillings kort fra min mor. Hun bestilte ikke et slikt, men ønsket et personlig og fint kort til ei god venninne som fylte 60 år. Dette er også et GD oppdrag for TPC. Ble også veldig fornøyd med dette kortet.


Konfirmasjonskort til min skjønne "datter". Denne ligger høyt på min topp 10 i år. Det var en fryd å lage dette. Alt harmonerte veldig samtidig som jeg visste at mottaker kom til å bli strålende fornøyd.



Eske for servietter og telys. Veldig chabby/vintage. Dette er også et GD oppdrag for TPC. Følte jeg fikk veldig god harmoni i alt her.



En liten hilsen til min søster på valentine dag. Hadde kjøpt en kopp til henne, og ville gi den en spesiell innpakning. Da ble det en gave eske til koppen. Ble tatt godt i mot.




Denne esken ble laget på bestilling. Jeg ble gitt spesielle ønsker her, tekst-engler-chabby. 




Bursdagskort til min sønn. Lekte meg med ny bretting her. Hans favorittbil er Mustang, gml type. Så jeg har prøvd å gjenskape det.

                                


Maskulint kort, bursdag. Dette kortet her ble jeg super fornøyd med. Kult med det gule innslaget.



Klassisk kurv i ny vri. Har tidligere laget denne med tre remser, men denne gangen ønsket jeg en ny vri. Her er den.



Sist, men ikke minst en toffifee eske. Klassisk jul kanskje.


Vel, dette var mine 10.

Ønsker deg en fin kveld og feiring.

Godt nytt år. Takk for all moro og kreativitet gjennom 2016.

Klem




1 kommentar:

Hildes kort sa...

Du verden, her var det mye lekkert å se på.