lørdag 10. desember 2016

Dekorerte fyrstikker

Dagene flyr av gårde i en rasende fart. I år føler jeg at tiden ikke strekker til. Hverken til det ene eller andre. Så nå blir det harde prioriteringer. Det blir ikke så mange julekort som blir sendt ut, rydding og vasking må prioriteres. Samt noen DT oppgaver 😉

I dag har jeg noen dekorerte fyrstikker å vise deg. 4 små esker som er limt sammen og dekorert.


Rotet litt i restkurven og fant en bit av dette flotte papiret.
Jeg har brukt en papplate i bunn og topp som jeg har kledd med hvitt color copy ark.


Enkelt dekorert, men det er også fint :)


~


Jeg fant noen smykke hjerter i akryl som jeg har limt på eskene. Jeg har trukket en tråd igjennom, tråden tok jeg igjennom den røde kartongen. Deretter ble det limt på eskene. 

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og Color copy
Mønsterark: Ukjent
Stempel: North star engros og design
Dies: Marianne Design og Spellbinders
Annet: Blomster, charms og hjerter.

Ønsker deg en fin kveld og helg :)

Klem


2 kommentarer:

Karin Dahl sa...

En fin gave du har laget her:)
Enig med deg. Tiden går fort nå frem til den store dagen.
Ønsker deg en fin 3 søndag i advent:)
Clemzy Karin D

Juliz Design Post sa...

A super festive project.
Julie x